برنامه‌های اربعین حسینی در شهرداری مهران کلید خورد - شهرداری مهران
لوگو شهرداری مهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهران، جلسه‌ای با موضوع بررسی زیرساخت‌های پارکینگ ها در ایام اربعین در شهرداری مهران برگزار شد.
مهندس محمدی شهردار مهران با بیان اینکه اهمیت زیرساخت‌های پارکینگ ها در ایام اربعین بر کسی پوشیده نیست و ترافیک سنگین و نیاز به امنیت بالا در شهر مهران، نیازمند توجه ویژه به زیرساخت‌های پارکینگ می‌باشد وی با بیان اینکه وضعیت فعلی پارکینگ‌های شهر مهران نشان دهنده چالش‌ها و کمبودهایی است که در این زمینه وجود دارد افزود:مسئله اصلی، کمبود فضا و نبود استانداردهای کافی در طراحی و مدیریت پارکینگ‌هاست که می‌تواند بر کیفیت زندگی شهروندان و زائران تاثیر بگذارد.
در این جلسه که با حضور اعضای ستاد اربعین در شهرستان و استان برگزار شد.
توجه به توسعه زیرساخت‌های پارکینگ با توجه به حجم بالای زائران واستراتژی‌ها و راهکارهای پیشنهادی ، تعامل با دستگاه‌های مربوطه برای تامین بودجه و تخصیص منابع در جهت احداث پارکینگ های جدید و همچنین نقش همکاری‌های دستگاه‌های شهری و دولتی
برای تحقق این برنامه‌ها، همکاری نزدیک بین شهرداری، وزارت راه و شهرسازی، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌های مرتبط بحث و تبادل نظر شد.
در ادامه جلسه با توجه با زمان باقی مانده تا برگزاری کنگره اربعین حسینی برنامه‌ریزی و پیگیری نتایج پس از برگزاری جلسه و تعیین اقدامات لازم، تنظیم یک جدول زمان‌بندی دقیق برای پیاده‌سازی و پیگیری نتایج حاصل از جلسه نیز در دستور کار قرار گرفت.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهران »