تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در شهر مهران - شهرداری مهران
لوگو شهرداری مهران

تمهیدات لازم جهت برگزاری باشکوه نماز عید سعید فطر در شهر مهران

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهران شهردار مهران از آمادگی محل برگزاری نماز عید فطر در مهران خبرداد.مهندس محمدی با اشاره به برگزاری نماز عید فطر در بلوار کربلایی یک ضمن تبریک این عید سعید، اظهار داشت: عوامل شهرداری مهران در حال آماده سازی این بلوار برای انجام این فریضه هستند.
وی با اشاره به شستشوی کامل بلوار کربلایی یک، ابراز داشت: ماشین آلات شهرداری روز گذشته اقدام به تنظیف و شستشوی این بلوار برای برگزاری هرچه بهتر نماز عید سعید فطر کرده اند.
محمدی افزود: امسال نیز بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته عوامل واحدهای خدمات شهری و نقلیه شهرداری در راستای تنظیف کردن و شستشوی محیط برگزاری نماز و آماده سازی جایگاه برگزاری نماز عید فطر خبر داد.
شهردار مهران با تاکید بر فعالیت گسترده نیروهای خدماتی و کارکنان شهرداری در ایام تعطیل عید سعید فطر گفت: واحد روابط عمومی در بحث تبلیغات محیطی و فضاسازی، واحد خدمات شهری و نقلیه در زمینه پاکسازی و شستشو واحد آتش نشانی در جهت ایمنی برگزاری مراسم جهت فراهم ساختن زیرساخت های لازم پای کار بوده اند.
وی تصریح کرد: عوامل شهرداری مهران نهایت تلاش خود را برای آماده سازی مکان برگزاری هرچه بهتر نماز عید سعید فطر برای شهروندان مهرانی دارد.

«روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهران »