سیاست گذاری و ریل گذاری مدیریت شهری در جهت بهبود زیر ساخت های شهری و رضایت مندی شهروندان - شهرداری مهران
لوگو شهرداری مهران

سیاست گذاری و ریل گذاری مدیریت شهری در جهت بهبود زیر ساخت های شهری و رضایت مندی شهروندان

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مهران ، مهندس محمدی شهردار مهران از سیاست گزاری ها در جهت پیشبرد اهداف و برنامه های شهری شهرداری مهران در جهت بهبود زیر ساخت های شهری و رضایت شهروندان در سال جاری خبر داد.
وی افزود: تمرکز شهرداری در وحله اول بر تکمیل پروژه های نیمه تمام شهری و ادامه و تکمیل پروژه ها و همزمان کار بر روی نواقص موجود در پروژه ها که به تدریج شاهد به ثمر نشستن بخشی از تلاش های خادمان مجموعه شهرداری مهران در حوزه های مختلف و تعریف پروژه های جدید و ریل گذاری برای آینده بهتر شهر باشیم.
محمدی شهردار مهران در ادامه با اشاره به پروژه های عمرانی مهم از قبیل موزاییک فرش معابر عمومی ، جدول گذاری معابر سطح شهر ، پروژه هدایت آب‌های سطحی در جهت جلوگیری از آبگرفتگی معابر عمومی ، پروژه بزرگ پارک بانوان ، پروژه زیر سازی معابر و روکش آسفالت معابر شهری و دیگر پروژه های عمرانی که در حال حاضر کارها در حال جریان هستند.
محمدی در ادامه افزود : با تعریف پروژه های جدید عمرانی و رفاهی از قبیل بهسازی ورودی شهر ، بهسازی بلوار کربلایی یک، خرید تجهیزات بازی برای مهران پارک، نصب المان های جدید شهری و بروز شدن سیستم روشنایی شهر خبر داد که بزودی عملیاتی خواهند شد.
وی با تاکید این که بافت شهری شهر فرسوده و کار در بستر تکمیل زیرساخت های عمرانی هم نیاز به زمان و جذب اعتبارات عمرانی کافی دارد که با تلاشهای مجموعه شورای شهر و دیگر مسئولان شهرستان و استان در این راستا اقدامات خوبی صورت گرفته است که انشالا در جهت رفع نواقص موجود بتوانیم گام موثری برداریم.

« روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر »