پیام تبریک شهردار مهران بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران - شهرداری مهران
لوگو شهرداری مهران

پیام تبریک شهردار مهران بمناسبت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به فرمان امام خمینی (ره)

 

بسم الله الرحمن الرحیم سلام

دوم اردیبهشت‌ماه سالروز تاسیس سپاه پاسداران به عنوان نهادی انقلابی که در نخستین سال پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی و با فرمان حضرت امام خمینی (ره) تشکیل شد تا به عنوان یک بازوی نظامی کارآمد، حافظ نظام و ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی مردم ایران باشد.

این نهاد مقدس نه تنها در عرصه مقابله با تهدیدات دشمنان و خنثی کردن نقشه‌های شوم استکبار جهانی و توطئه‌های بی شمار آن‌ها خوش درخشیده بلکه در جهت رشد، بالندگی و سرافرازی ایران اسلامی در سایر عرصه‌های اجتماعی، فرهنگی و سازندگی نیز مایه مباهات و افتخار است.

سازماندهی گروه‌های جهادی برای رفع محرومیت از چهره مناطق محروم نمونه‌هایی از کارنامه درخشان سپاه در این روزهاست و همچنین نمونه ای بارز مثل انجام عملیات غرور آفرین وعده صادق و شکست هیمنه پوشالی رژیم غاصب اسرائیل که نشان از بزرگی این نهاد انقلابی دارد.
اینجانب ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر این نهاد و در راس آن‌ها سردار رشید و سرافراز اسلام سیدالشهداء مقاومت، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سالروز تشکیل سپاه را به همه پاسداران ولایتمدار و فرماندهان مخلص به ویژه جناب سرهنگ زیدی فرمانده محترم سپاه و دیگر همکاران پاسدار و سبز پوشان شهرستان مهران تبریک و تهنیت عرض نموده توفیق روزافزون این عزیزان به عنوان قهرمانان عرصه جهاد و ایثار را از درگاه حضرت حق مسئلت دارم.

مهندس جلال الدین محمدی
شهردار مهران